Hallituksen kuulumisia, 6.6.2024

Hallitus piti kevätkauden viimeisen kokouksensa Sinapin leirikeskuksen tiloissa. Myös mahdollisuus saunomiseen ja uimiseen oli järjestetty.

Aluksi käsiteltiin muutokset jäsentilanteeseen, kaksi uutta jäsentä ja neljä eroa, joista kaksi edesmennyttä ja yksi pariskunta muuttanut pois saarilta. Samalla todettiin, että yllättävän monelta on jäsenmaksu vielä maksamatta. Maksumuistutukset lähetetään ensi tilassa.

Kakskertapäivien valmistelut ovat hyvin meneillään. Juhlapaikan järjestelyt ja esittelypisteiden sijoittuminen sovitaan 10.6. paikan päällä pidettävässä katselmuksessa.

Syksyn kokousajat tuli sovittua ja käytiin myös alustava keskustelu tulevasta vuodesta, jolloin seura täyttää 70 vuotta. Historiikin sijasta panostetaan 2x-lehden juhlanumeron toimittamiseen.

Vapparintien korottamisesta pikkujärven alueella saatiin väliaikatietoa, mutta tarkkaa ajankohtaa työn alkamiseen ei vielä saatu. Asiasta käydään neuvotteluja ELY-keskuksen kanssa, joka tien ylläpitäjänä vastaa sen kunnosta.

Saarelaisilta on tullut toivomus muovin keräyspisteen saamiseksi alueellemme. Asiaa selvitellään.

Menneet ja tulevat tapahtumat käytiin läpi ja sovittiin myös myllytalkoiden järjestelyt. Puheenjohtaja kiitti järjestelyistä, kevään toiminnasta ja toivotti kaikille mukavaa kesäaikaa!